maandag 11 februari 2013

Winterplaatjes in de AWD


Vroeg uit de veren om te gaan kijken in de Amsterdamse waterleiding Duinen
Het was in één woord GENIETEN.!!!.
Zo mooi en sereen was het om 8.00 .
We zagen jammer genoeg geen sporen van herten in de sneeuw.
Maar dat maakte op dat moment even niets uit.
Het was net of we in een sprookjeswereld liepen.



Het zonnetje kwam al snel door en dat maakte het nog mooier.






Dirk zag een hertje verscholen tussen de takken sneeuw.


Zouden we er nog meer te zien krijgen.?
Die zien jullie bij een volgend log.
 
Alvast bedankt voor jullie reactie van mijn vorige log.
 

5 opmerkingen:

  1. Ja, dit is echt hééél erg mooi, Petra. Daar kan ik ook ontzettend van genieten en vooral als het dan nog zo lekker stil is. Prachtige foto's. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Petra ga je ons nou gek maken? wat is dit mooi wat moeten jullie genoten hebben,dit is de A.W D op zijn mooist.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een genieten zal dat zijn geweest Petra.
    Ik geniet helemaal met je mee, prachtige foto's heb je gemaakt.
    Gr. Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh, ik zie overal van die mooie AWD blogs langskomen van afgelopen zondag. Wat was het mooi die dag, zoveel sneeuw, geweldig.
    Ook bij jou geniet ik van de prachtige landschappen, foto 3 is mijn favoriet.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's, straalt een herrlijke rust vanuit.

    BeantwoordenVerwijderen